Woda dla kota? Aqua Pro Animale Premium od KRAKVET

Woda dla kota? Serio? Nie masz na co pieniędzy wydawać? Fanaberie!
To usłyszałam, gdy powiedziałam, że moje koty dostają Aqua Pro Animale Premium - specjalną wodę źródlaną dedykowaną kotom.

 woda dla kotów, woda dla psów


Dostałam tę wodę w ramach akcji "Testuj produkty z KrakVet.pl". Dostałam dwa rodzaje wody - z dodatkiem kocimiętki i z dodatkiem kocimiętki i tauryny. O tym, jakie właściwości ma woda, opisane przez producenta - pominę, bo to jest ogólnodostępna informacja i wydaje mi się, że niemal każdy, kto sięga po opinię o produkcie, te dane już zna. Opisuję to, co było istotne dla mnie!

Cena sugerowana nadrukowana na butelce 0,5 l to... 2,49 zł. Dużo. Mniej wychodzi za butelkę 1,5 l - 4,49 zł. I dla naszych pupilów jestem w stanie zapłacić tyle, o ile zauważyłabym różnicę pomiędzy zwykła wodą przegotowaną (bo taką dostawały dotychczas), a tą dedykowaną specjalnie dla zwierząt.
I... RÓŻNICA JEST!

woda dla kotów, woda dla psów

PLUSY:

Po pierwsze

Nasze koty uwielbiają Aqua Pro Animale Premium! Piją jej więcej niż zwykłej wody przegotowanej. Ale może to wynikać z tego, że pojawiło się coś nowego... Jednakże najważniejsze jest to, że piją tę wodę, lubią ją, mają energię i są zdrowe! A z koreczka wprost uwielbiają pić! Każda butelka tak samo - najpierw koreczek, a potem dopiero do miseczki :)

Po drugie

Mam to szczęście, że moje kociaki są okazami zdrowia - jak to rasa europejska :) Dostają od zawsze tylko suchą karmę i wodę do picia. Choć już są to dojrzałe koteczki (Kira 8 lat i Zaza 7), to nadal nic im nie dolega - mają zdrowe nerki, skórę, nigdy nie miały kamienia na zębach i innych dolegliwości. A dzięki temu, że piją teraz Aqua Pro Animale Premium, to wiem, że zachowają zdrowie na dłużej. A gdy koty dłużej będą zdrowe, to mniej wydam na weterynarza oraz dłużej będę mogła się nimi cieszyć :)

Po trzecie

To woda źródlana - w smaku i zapachu nic nie wyczułam, bo przecież też musiałam spróbować! Ale koty bardzo zainteresowane. I piją! I widać, że im smakuje, a to jest najważniejsze :)

 woda dla kotów, woda dla psów woda dla kotów, woda dla psów


A czy są minusy? 

Hmm... Może cena

Ale nic za darmo nie ma, a na zdrowiu nie można oszczędzać. A poza tym po szczegółowych wyliczeniach wyszło mi jednak, że to niewiele...
Kociaki dostają obecnie dwa rodzaje wody - przegotowaną i Aqua Pro Animale. Każda w osobną miseczkę, w którą mieści się 200 ml. Aqua Pro Animale znika szybciej, przegotowana zostaje... Moje koty piją mało, ale przez cały dzień wypijają całą aqua pro animale, często dolewam trochę wieczorem. Jedna półlitrowa butelka starcza na prawie trzy dni, więc duża 1,5 l butelka starczyłaby na tydzień. Więc 4,49 zł na tydzień na wodę dla dwóch kotów - to jednak nie jest dużo.

woda dla kotów, woda dla psów

Moja ogólna ocena Aqua Pro Animale Premium to 5/6

Warto polecić, a na pewno warto poważnie zastanowić się nad tym. I myślę, że w moim wesołym domu woda na stałe wejdzie do kociego jadłospisu, choć nadal będę stosować dwa rodzaje wody - przegotowaną (niech będzie w zapasie, gdyby się aqua znudziła) oraz Aqua Pro Animale Premium - na zdrowie!

W ramach krakvetowych akcji testowania produktów nasze zwierzaki dostały również
woda dla kotów, woda dla psów woda dla kotów, woda dla psów

3 komentarze:

  1. Nieważne czy dla zwierzaka czy dla siebie samego. Filtr kunasystem który kupiłem sprawdza się należycie dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy posiadamy kociaka to naprawdę bardzo ważne jest to, aby go dobrze wychować. Osobiście spodobał się wpis o kociakach w https://naszepokoje24.pl/niewlasciwe-zachowanie-kota-z-czego-wynika-i-co-mozna-z-nim-zrobic/ i moim zdaniem jest tak, że na pewno każdy z nas również tak twierdzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam, iż kocięta jako zwierzaki są bardzo przyjacielskie. Tym bardziej, iż ja również mam u siebie ładnego kota. Strasznie podoba mi się to co napisano w https://koty24.pl/mam-kota,ac415/jak-czesac-kota,4182 i moim zdaniem, faktycznie tak jest często. W sumie koty są dość popularnym zwierzakiem domowym.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 dobra gospodyni dom wesołym czyni , Blogger