Serduszka z papieru

Serduszka <3

Z papierowej wikliny. W wielu kolorach i rozmiarach.
A do tego jedno maleńkie, druciane serduszko...

Czerwone, z połyskiem :) Zadziorne takie :) 

I nawet ciężko jest mi się zdecydować, które podobają mi się bardziej.
Serduszka splata się podobnie, jak gwiazdki.



Do zrobienia takiego serduszka z papierowej wikliny potrzebujemy poza rurkami z papieru - również drucik.
W jedną rurkę w środek wkładamy drucik. Łączymy oba końce rurki i powstaje nam taki dość nierówny kształt okręgu. Z tej formy kształtujemy serduszko starając się, by łączenie rurek i drucika wypadało na boku serduszka. Dzięki temu będzie stabilniej się trzymać.
Dalej, mając już kształt serduszka - zaczynamy zaplatanie w taki sam sposób, jak gwiazdki
(link - wyplatanie gwiazdek)
Do boku serduszka, najlepiej w miejcu, gdzie łączyły się końce rurki, przyklejamy rurkę z papieru i zaplatamy tak, jak się nam podoba. Gdy rurka się skończy, dokładamy kolejną i kolejną, aż serduszko będzie gotowe!
Teraz wystarczy tylko pomalować, można też dodatkowo je ozdobić. Moje różne serduszka i różne dekoracje:

 







Mam w głowie jeszcze jeden pomysł na serducho z papieru - na razie skręcam rurki, bo dość dużo będzie mi ich potrzebnych do realizacji tegoż pomysłu :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 dobra gospodyni dom wesołym czyni , Blogger