Gdy święta witają gości już od progu... Wianki na drzwi

Dziś w blogu szybki przepis na dekoracyjny wieniec na drzwi.




Potrzebny był mi wianek. Akurat ten kupiłam na kiermaszu świątecznym. Przy okazji od pani, która te wianki wyplata, dowiedziałam się, jak zrobić samemu wieniec, więc następnym razem zaprezentuję własną plecionkę :)

Na wieniec nakleiłam liście ostrokrzewu. Gdybym miała gałązki świerkowe, to też bym przykleiła. Następnie przyklejałam ozdoby do liści - bombki, koraliki, gwiazdki...

 

Dla przeciwwagi dość dekoracyjnej lewej części, po prawej posadziłam bałwanka. Przymocowałam go za pomocą drucików do witek.


Na koniec dodałam trochę wstążek, czerwonych sopelków, koralików i dzwoneczek.
I wianuszek gotowy!


A tak prezentuje się na drzwiach:

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 dobra gospodyni dom wesołym czyni , Blogger