Świąteczne szaleństwo - złoto-czerwony stroik ze świecą

Prosty i szybki sposób na wykonanie stroika na święta 
idealnej dekoracji na stół, ale nie tylko :)

Tak wygląda stroik gotowy: podstawa to złoty talerz (sposób wykonania talerza taki, jak przy złotych świecznikach) i bordowa świeca. Całość zdobią czerwono-bordowe bombki, czerwone gwiazdeczki i koraliki, zielone "obrokacone" liście ostrokrzewu oraz białe koraliki i gwiazdki



Na początek należy dopasować dekorację, Na tym etapie próbowałam z samymi łańcuchami gwiazdkowymi, ale kusiły mnie  sztuczne liście ostrokrzewu, którego gałąź wprost musiałam kupić, gdy cały wazon gałęzi napatoczył mi się w sklepie.
A! Aby dobrze wymierzyć, gdzie ma być świeca, by nie trzeba było stawiać jej na dekoracji, narysowałam złotą farbką okrąg. I pilnowałam tej linii, by jej nie przekroczyć.

 

I jak widać liście ostrokrzewu już są przyklejone do talerzyka. 
Oczywiście przyklejam moim ulubionym klejem na gorąco!
 (Choć przez chwilę zastanawiałam się, czy dałoby radę kleić na klej szybkoschnący, ale chyba za szybko wysychałby i nie byłoby szansy na jakąkolwiek korektę.)

Tak sobie wymyśliłam, że na każdym zestawie liści, będą dwie bombeczki. Pasuje! Przyklejamy!

 

Tu ostatnie dekoracje przyklejamy - na złote boki talerzyka czerwone gwiazdki, na liście czerwone koraliki. Aby troszkę rozjaśnić całość, dorzuciłam kilka białych gwiazdek i koralików, ale tylko tak delikatnie. I gotowe!


 Tutaj stroik widziany od góry - świeca zajęła już swoje miejsce. 



Gotowy stroik prezentuje się świetnie.
Jeszcze tylko trochę folii i wstążki, by zapakować całość.
I gotowe do wręczenia!

 


Stroik robiony na zamówienie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 dobra gospodyni dom wesołym czyni , Blogger